fredag 30 mars 2012

Gravering i glas

Morgonen började med att jag våldbankade ur filarna (då grannarna förhoppningsvis gått till jobbet/universitetet) och gjorde klart resten av delarna. Pillrigt till tusen då man tar sig vatten över huvudet gällande tekniken och ska göra allt till en utmaning som man knappt lyckas med. Nu ligger skaftet limmat och jag väntar med spänning för att se resultatet. Det är för övrigt en buköppnare med riktigt vackert blad som är på g... :)

Under tiden som limmet börjar härda så provade jag gravera i en glasvas med dremmeln. Dock så insåg jag att detta ska inte exprimenteras något mer med förrän jag flyttat lååångt ut på landet igen, annar lär grannarna flyga på mig inom kort. En betongbunker är en fantastisk resonanslåda då det gäller ljud!
I vilket fall så är gravera kul och ger mersmak!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.