tisdag 17 april 2012

Buköppnare

Bara slidan kvar, så är min buköppnare klar.
Ligger som ett smäck i handen.
Frågan är dock; ska jag våga mig på att gravera lite i de näst intill kritvita renhornsbitarna (som Mangan sponsrat mig med)...

Med att bo i lägenhet medföljer massor av pyttesmå omständigheter som kan göra en heeelt galen. 
Kniven måste göras så tyst som möjligt och helt för hand, eftersom allt annat får mina stackars grannar att bli galna på oljudet. 
Då man sedan smetat in knivskaftet med linolja så står man ju kvar med en trasa som kan antända vid kontakt med luft. Pyroman vill man ju inte vara, även om en betongbunker brinner sämre än timmerväggar. Hemma hade jag slängt den i kaminen, men nu står jag här med trasan i näven som jag inte har en aning vad jag ska ta mig till med. 

Jag säger det igen: -Jag hatar att bo i lägenhet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.