lördag 21 april 2012

Jag har nästan garanti på att göra illa mig så fort jag gör någonting, vilket resulterar i att jag alltid har gjort illa mig någonstans och har lite blåmärken och bulor här och där. Tur att jag verkar ha en hög smärttröskel.

Dagens reslutat av pyssel och flyttdoning skedde då jag istället för att hämta en pall klättrar runt bland hyllorna i garaget i tunna, uppkavlade leggings och barfota och letar en viss skruv.
Från början ett blondinstämlpat projekt.
Såklart att det skulle gömma sig en trasig glasskiva från växthuset och stack ut någon centimeter från ena bordskanten, som orsakade ett härligt lagom djupt jack och lite småskav runtom. Aootj..

I övrigt så går det prima; mina saker är snart så pass undanstökade från deras provisoriska platts i garaget att jag kan börja på en ny kniv! Utan att grannarna klagar på varken mig eller betongväggar som fungerar som resonanslåda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.