tisdag 30 oktober 2012

Dagens Pondus i vk.

Jag startade dagen med att se Isbjörn, med dold kamera medan jag åt frukost. Rätt så häftigt att filma på det viset, och intressant att se isbjörnarna och hur dom lever så nära inpå. Jag är lite svag för dessa vackra, men respektfulla djur. :) Rekomenderas att se den!

Vägen till Sävar var sinnessjuk hal, med underkylt regn. Bilarna körde i 40 och det kändes nästan för fort, man hade ju ändå en bromssträcka på mååånga meter. Hann ju dricka upp morgonkaffet innan bilen stannat, från att man började röra bromspedalen. Huva!

Jag är nästan obeskrivligt nöjd med vad jag hunnit med studiemässigt Lagt resten av livet på hyllan och ägnat all tid åt studer. Extremt koncentrerad springer timmarna iväg och jag får massvis gjort och blir nöjd. Jag har lärt mig så mycket, bockat av tunga punkter från "att-göra-listan", så pass att jag nästan lyfter från marken.
Nu ska det bli lite dunka-dunka i högtalarna och jag ska pumpa mjölksyra innan jag drar mig till sängs för idag.

Vad du hinner göra idag, 
ska du inte spara tills imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.