onsdag 14 november 2012

Bara onsdag och jag känner mig helt slut och tom på.
Det tar som aldrig slut. Jag har precis haft dagens lilla prov och föreläsning, ska snart kasta mig över den andra kursen och jobba med rapporten och presentationen. Jag har även en annan rapport att skriva, där jag ska jämföra två vetensskapliga rapporter i metod, syfte, diskussion och kvalité.
Förutom detta så har jag en hel hög av sega rapporter att mala mig igenom, och kunna. Imrgon har jag prov på tre stycken, på totalt nära 60 sidor. På fredag ska jag ha läst och lärt mig en 40-sidig rapport sojag har prov på, och starten på nästa vecka ser inte så mycket roligare ut än en upprepning av denna.

Andas...inte drabbas av panik och spärren i hjärnan som säger "det där går inte, det är teoretiskt omöjligt att hinna allt, ge upp!" Nu gäller enbart att hålla fokus och göra sitt bästa, som dock inte kommer att vara tillräckligt.

Och den där vansinnigt efterlängtade springturen får jag väll se fram emot slutet av nästa vecka någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.