måndag 19 november 2012

Efter ett skönt gympass på iksu har jag nu oooont i rumpan! Sköntont. Jag kunde bara inte låta bli att höja vikterna och se hur mycket jag orkade. Nå små, snygga, tjejiga muskler kan jag nog återigen glömma att åstadkomma med min träningsmetod. Däremot kommer jag bli stark som tusan. Något jag älskar att vara!

Nu har jag tänt en massa ljus och ligger hemma i sängen och myser medan jag arbetar igenom dagens hög av rapporter på min välanvända iPad. En katt kurrar så nöjt bredvid mig. David Gary på låg volym och jag känner mig så tillfreds och lycklig.

Jag kan med gott samvete belöna mig själv genom att klappa mig själv på axeln och känna mig nöjd för det jag tagit mig igenom de senaste veckorna studiemässigt. Belöningen väntar då vårsolen kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.