fredag 16 november 2012

Heeelg!

Jag ska verkligen inte skrämma upp andra studenter som läser till jägmästare i klasserna under mig. Jag har läst dubbelt nu, därav så mycket att göra. Dessutom två krävande kurser.
Nu kan jag dock glädja er med att jag kommer vara sådär odräglig och bara ha massa fjäll och njutningsinlägg hela våren, eftersom jag får sommarlov i slutet på mars istället för mitten på juli! Vääääärt!! :D
En grymt skön sak nu från tidigare år, tycker i vilket fall jag, är att vi nästan inte har några tentor (sånna läskiga på ÖP). Bara små duggor och rapporter.

Idag läste jag färdigt skogshistorian, bara en liten extrauppgift för högre betyg kvar att lämna in. Känns lite sorgligt, men samtidigt skönt. Den absolut bästa, roligaste, trevligaste och mest lärorika kursen jag läst (förutom att vi i min arbetsgrupp verkligen inte fungerade tillsammans). Funderar du på att läsa denna kurs, sluta fundera och ansök! Hur du inte funderat på det, börja fundera och sök till den!

Nu känns det galet skönt att få helg, jag ska passa på att ha kul på lördag och bara vila och på söndag plugga gärnet med förhoppning om att kunna åka upp till fjällen nästan en vecka och hälsa på Magnus som jag börjar sakna jättemycket nu när jag har tid att tänka. Kanske ska jag fira med en investering i ett IKSUkort och pumpa lite mjölksyra...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.