tisdag 6 november 2012

Pyssel

Jag älskar halsband. Ja, det har ni väll märkt. Jag som går runt med samma halsband hela tiden.
 För att jag älskar det så mycket att jag vägrar ta av mig det, ens för en dag. En del av jag helt enkelt. 
Då får en del av min samling bli till en inredningsdetalj, som kanske också gör det lättare för mig att välja vad jag ska ta på mig. Jag har bara vitmålat ett renhorn och skruvat fast det i väggen. Skruvarna försänkte jag in i hornet och ska dutta lite vit färg på, så synns dom knappt alls. 

Tid. Det mest hatade, det mest älskade. Hatade då den bara rinner iväg för en, älskade då man har gott om det och får njuta. Idag gjorde jag klart detta tenntrådsarmband i älgskinn, ett riktigt brett med sina 3,8 mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.