torsdag 28 februari 2013

Äntligen så har jag fått mina skor, och så nöjd jag är! Mönstret i sälskinnet var jättefint och precis lagom ljust och med karaktär. Funderar dock på egna, mer personliga skoband istället för de svarta. Får se, får se vad jag hittar på.
Nackdelen med skorna är att jag kommer bo i dom, vilket ju i och för sig är bra, men det gör ju även att jag sliter ut dom fortare än om jag inte hade dom precis jämt, jämt, jämt. Precis så som jag gjort i mina blötnäbbar som jag fick av farmor. Nu börjar dom falla sönder, trotts intensiv smörjning av lädret.

I övrigt så har jag pluggat hemifrån idag och varit sådär supereffektiv. Nöjd! Jag belönade mig själv med något varv skidor i Sävar, dock i regnblåst. Huva! Loova är jättedåligt i magen, så nu blir det risigt och försök med nytt foder. Äckligt att torka upp sörjan efter henne lite överallt, då det ju inte kommer lika regelbundet och kontrollerat som i normalt tillstånd. Trotts äckliga torkstunder och fullträff på vitaste mattan varenda gång, så älskar jag henne massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.