torsdag 14 mars 2013


Loova växer så det knakar. Häromdagen var vi på veterinären och tog en vaccinspruta, vilket hon själv inte märkte bland allt godis och spännande lukter. Jag passade även på att ställa min lilla tös på vågen; nära 10 kilo!

Idag har jag pluggat hemifrån och varit tråkigt effektiv en så solig och fin dag. Det positiva är att jag fått riktigt mycket gjort och känner mig betydligt mer lättad än i morse, även om mycket återstår.

Så måste jag dela med mig av en tung bekännelse...
Jag har blekt håret. Jag som totalvägrat all hårfärg, toning och blekning hela mitt liv. Stolt kunna säga att det är äkta och naturligt blont hår jag har. På senare år har jag dock motvilligt börjat bli mörkhårig och i veckan fick jag nog av min dassiga, tråkiga färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.