onsdag 4 september 2013


Jag är inne i en period då jag bara är trött och drömmer om att få lägga mig ner och sova. Det känns som att jag har tokslitit massvis med timmar och är helt tom på energi, fastän jag inte gjort annat än vila i flera dagar. På kvällarna får jag besök av en hemsk huvudverk, jag som ungefär aldrig har ont i huvudet annars. 

Det känns ändå som om de tyngre perioderna och dalarna man stöter på i livet verkligen får en att lära känna sig själv bättre, och även förstå sig bättre på andra personligheter som man kan stöta på i samhället. 
I slutändan tror jag ju även på att allt som händer har en mening och att ödet ville att det skulle vara såhär. 

När jag känner för det så tar jag fram pyssellådan och lyssnar på musik, och trillar in på den ena bra låten efter den andra som jag aldrig hört förut men som skapar ett riktigt beroende. Här är sticks and stones av Arlissa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.