onsdag 14 maj 2014

Väskan



Nu har min träning börjat rulla på riktigt bra. Det känns som om löpningen går fortare och lättare, med såklart lite tunga och trötta dagar inblandade. Idag cyklade jag hem från skolan (har ett par mil...) för första gången på länge, det var underbart! För att variera träningen med annat, riktigt lugn-göra, så har jag sytt mig en väska som jag skissat på under våren. Jag ser till att göra mig redo för arbetslivet på alla dess sätt! Väskan ska rymma dator, lunchlåda, papper, choklad och annat krimskrams, och så ska den vara bekväm att cykla med. Mitt krav var att den inte får vara för liten. Du vet, det är ju alltid så att man får pressa i det sista och sedan måste man packa upp halva väskan för att ha rätt på det man behöver. Det hoppas jag slippa nu! Axelremmen är bred för att ligga skönt även då väskan är tungt packad. Väskan är fodrad med hållbart och ljust tyg och har två ordentliga fack med dragkedja utöver det stora facket. Dessutom hittade jag läder i två underbara nyanser. Brunt läder kan vara så otroligt vackert! Det ser kanske lite glansigt ut på bilderna, men bilden högst upp återger nog den riktiga färgen bäst. Lite matt och skiftande mörkbrunt. Nöjd! 



 Ordentligt innerfoder med två dragkedjeförsedda fack. 

 Handsydda och ordentliga sömmar

Löstagbar axelrem som går att ändra längd på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.