lördag 28 juni 2014


Denna vecka har jag omgetts av otroligt fina vyer där jag har inventerat, då jag varit omgiven av upp till 400 meter höga berg. Då jag står där uppe på bergets sida, med småtrötta ben och skådar de höga bergen runtom så känner jag mig så otroligt lycklig. Jag tar ett djupt andetag av den friska luften. Kall och kryddad med härlig, somrig lukt från omgivande växter. Det är verkligen en lyx att få skåda fin utsikt, andas ren och frisk luft och dricka klart, kallt och gott vatten från en kallkälla i skogen.

Nu är det till och med så att jag har inventerat klart allt data för ÄBIN i mitt område och sitter denna helg och registrerar allt på datorn. Måndag är satt som deadline och jag känner mig nöjd att jag under en intensiv månad hann springa på alla objekt. Tack underbara väder för att det har varit regnfritt de flesta dagarna, myggfritt och svalt och härligt i luften!







Och sist och minst, men kanske godast. Ett berg av kanelbullar! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.