måndag 28 juli 2014


Jag tycker att det är så härligt att komma hem och njuta av det varma kvällsljuset som strålar in över havet och in i min trädgård. Dyngsvettig och trött efter en härlig springtur. Denna kväll verkade Loova trött och nöjd hon med. Skönt! 
Under juni blev det inte så mycket löpning för min del eftersom jag gick hela dagen i skogen och satsade på att hinna klart det dåvarande projektet till deadline, samt passa på att dra in lite övertid. Nu har jag någon timma inne på kontoret varje dag för att lägga in det jag gör i dator, kolla mail, post, fakturor och läget i bygget. Väl ute i skogen så är det ju varmt som i tropikerna under själva dagen och myggen kalasar på mig som om det vore julafton, så där är jag inte längre än vad jag behöver. 
Med lite mer energi över och mindre trötta fötter, ser jag till att vänta in de lite svalare kvällarna och ta en runda. Laddar mig själv med energi och glatt humör! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.