tisdag 21 oktober 2014

Små detaljer



Små underbara kaffekoppar som jag hittat på lopps. Ett härligt gammalt och välanvänt bakbord från mormor, som numera är mitt köksbord. I bakgrunden synns ett grytunderlägg i en. Luktar helt underbart gott!


Ljus stående i kaffebönor, stenar...nä, tallfrön! Dom här höll så dålig kvalitet, eller var "döda", och sorterades därför ut. Fungerar bättre i hemmet istället för ute i skogsbruket!

 Kåsorna samlade på ett ställe, samt min lilla snösparv som står på en sten från Ammarfjällen.  

Två söta igelkottar som jag fick av pappa.

Halsband kan bli till inredning då man inte bär dom. 

Golvet hemma är i de flesta rum nåtat båtgolv. Så vackert! 
Några av mina favorit-förvaringslådor är två stora, fina trälådor för vinflaskor. Förut kunde man snällt fråga på systemet och få med sig några hem. Nu kommer tyvärr det mesta i papperskartonger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.