tisdag 23 februari 2016

Skidtur i solnedgång


 
I måndags höll jag en till kvällskurs i Mina Sidor. Det är både kul och trevligt att träffa lite markägare och hjälpa dom att komma igång med programmet. Kvällen blev sen, och på väg hem lyckades jag pricka in att hamna bakom plogbilen och rulla fram i 20 km/h sista biten. Jag klev in genom en efterlängtad hemmadörr strax innan klockan slog 23 och försökte varva ner lite innan jag tillslut somnade.
 
På tisdagen gick jag en kurs via Skype under nästan hela dagen. Jag passade på att arbeta hemifrån och dessutom ta igen någon timmes sömn på morgonen. Då kursen avslutades på eftermiddagen skyndade jag mig ut med skidor och hundar och njöt av solnedgång, lite kyla och nysladdade spår. Kan dagen avslutas på ett bättre sätt?!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.