fredag 27 maj 2016

Pigga ben


De senaste springturerna har gått trögt. Benen har varit sega och jag har för första gången på många år fått ordentligt med håll. Ena gången hade jag ätit ett stort lass palt bara någon timma innan, så det kan ju ha påverkat i kombination av att jag har fixat mer med huset och paddlat än vad jag har sprungit. På torsdagskvällen kände jag att jag behövde löpningens underbara tid. Låta tankarna fara på annat än jobb, husrenovering och vardagsbestyr. Med musik i öronen sprang jag och Loova genom jaktmarken på skogsbilvägen som snirklar sig fram genom skogen. Löven på träden har slagit ut ordentligt och allt var bara så ljust och underbart. En vacker försommarkväll och frisk luft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.