tisdag 28 juni 2016

Somarnatt

Tänk att midsommarafton, trotts dystra väderprognposer, blev helt underbar vädermässigt.  Sol, värme och lite vind. Vi var ute på Långön och njöt. Jag badade till och med i havet ett par gånger -både med och utan bastu efteråt. Så åkte jag lite vattenskidor. Det är galet kul!
 
 
 


 Middag på midsommarafton i strandnära läge :)




Springtur hemma i en väldigt varm skog
 
På söndagskvällen var det dags för årets kalvmärkning. Vi ägnade ett par timmar åt att få ihop renarna och så tog vi in dom i hagen. Linus hade ett par kalvar som vi fick märka, kul! Vi kom hem så att vi la oss i sängen 03:30. Väckarklockan ringde strax före 06 för jobb. Väl ute på E4an i morgontrafiken så tvärdog min bil. Jag kom mig precis av vägen innan det blev enkelfiligt och räcke på båda sidor. En bärgare fick komma och köra bilen till verkstad. Nu håller jag bara tummarna att prislappen på kalaset inte blir allt för stor. På kvällen for vi ut en till sväng på märkning.


 Hur söta får man bli?!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.