söndag 27 november 2016

Ny blogg

Rätt så klantigt, men jag har glömt bort lösenordet till min blogg. På datorn jag har hemma är jag inte inloggad, utan jag har fått låna med jobbdatorn för att kunna skriva inlägg den senaste tiden (därav även färre inlägg..). På min surfplatta kommer jag åt bloggen, men via den kan jag inte lägga upp bilder. För att få ett nytt lösenord kan jag skicka en kod till mitt Google-konto, som jag också har glömt bort inloggningen till. Jag har funderat lite på om jag ska hitta på en lösning och fortsätta blogga, eller om jag ska sluta. Bloggen är dock en bra kanal för både mitt foto-intresse och för slöjd, så tanken att sluta kändes tråkig. nouw erbjuder fina bloggsidor, med bra layout för foton och bilder, så jag fastnade lite för dom. Vill du fortsätta följa min blogg klickar du dig vidare in på denna sida:
http://nouw.com/ragnaw så får jag passa på att önska dig varmt välkommen dit.


Kod för att importera min blogg till Nouw: 8467493277

2 kommentarer:

  1. Hej, jag är så sugen på att göra ett eget knivbälte. Blev så inspirerad av dina fina bälten. Men vars får man tag på färgade öljetter? Och vilka verktyg måste man ha?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kika in på inlägget här så ser du beskrivning, verktyg och tips på inköpsställe. http://ragnaw.blogspot.se/2016/04/att-gora-ett-eget-knivbalte.html

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.